Agentschap Wegen en Verkeer

Beheer en onderhoud van wegen, dat is de corebusiness van het Agentschap Wegen en Verkeer. Die belangrijke opdracht vraagt om een fris imago, vond het agentschap. Daarom kregen wij de vraag om voor een eigentijdse visuele identiteit te zorgen. We vertrokken vanuit die kernactiviteit, en kwamen zo tot een systeem van illustraties waarin de weg centraal staat. Dat systeem kan flexibel worden toegepast, met de nadruk op herkenbare situaties. Zo ontstaan levendige illustraties die de bijhorende tekst en beelden versterken. Om de weg niet kwijt te raken en de focus op de boodschap te houden, combineerden we de illustraties met duidelijke vormgeving.

Cover van de publicatie.
Eerste pagina van het activiteitenverslag.
Spread uit het jaarverslag.
Kaart in het jaarverslag.
Krantje met reportages.
Iconen.
Bureau-onderlegger met illustraties.
Veilig rijgedrag in tunnels.
Affiche over succesvolle verandering.
Flyer opvallende collega's.
Brochure over wegeninspecteurs.
Publicatie die de grote werven aangeeft.